|
Όταν είσαι μικρότερος και βλέπεις τα στραβά του κόσμου το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι να τα καταγγείλεις, να παραπονεθείς. Στους φίλους σου, στα social, στο έξω σύμπαν τέλος πάντων.
Μεγαλώνοντας καταλαβαίνεις ότι αυτό είναι πολύ βαρέτο και κουραστικό πράγμα. Φίλε, το ξέρω ότι είναι χάλια, έχεις δίκιο, μη φωνάζεις άλλο.
Γι' αυτό κι από μια ηλικία και μετά το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι αν μπορεί να γίνει κάτι να φτιάξει αυτό που είναι στραβό. Έστω και λίγο.
Ισχύει στις παρέες, στη δουλειά, στη διασκέδαση, στην πολιτική, παντού. Και τελικά γίνεται ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να επιλέξεις ανθρώπους στη ζωή σου.
|