|
Νομίζω ότι μέσα στα επόμενα 5 χρόνια πρέπει να καταργηθεί η σταθερή τηλεφωνία.
Τώρα στο 90% των περιπτώσεων οι γραμμές των σταθερών υπάρχουν μόνο για να παρέχουν καλό Internet. Κοιτώντας για κάποια εναλλακτική χωρίς σταθερό, είδα ότι ουσιαστικά δεν έχουμε επιλογές. Εννοώ αξιόπιστο, γρήγορο Internet που να μην κοστίζει όσο η σταθερή γραμμή, αλλά λιγότερο.
Φυσικά, αυτό το γνωρίζουν οι εταιρείες τηλεφωνίας και το συντηρούν όσο μπορούν. Πιστεύω ότι σύντομα θα δούμε μεγάλες αλλαγές, το Internet είναι τόσο σημαντικό όσο και το ρεύμα.
|