|
Η Apple αλλάζει CEO τους επόμενους μήνες (btw πιστεύω ότι ο John Ternus είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή), οπότε είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε τις εκτιμήσεις του κοινού για τον Tim Cook.
Ο οποίος Cook έκανε την Apple πολύ πολύ πιο επιτυχημένη σε σχέση με αυτό που παρέλαβε. Όμως ο Τάκης από τα Σεπόλια είχε να πει ότι η Apple βουλιάζει εξαιτίας του καθώς έχασε πια την ικανότητά της να καινοτομεί. Και ο Βάγγος από τη Νέα Χαλκηδόνα έβρισκε τον Cook νωθρό και βαρετό και κάπως ανίκανο. ΟΚ!
Δε λέω ότι ο Cook ήταν καλύτερος από τον Steve Jobs, είναι δύσκολο και να τους συγκρίνεις. Σίγουρα δεν έχει τη σπιρτάδα του και το πόσο καταπληκτικά αντιλαμβανόταν το καλό design. Από την άλλη η γραμμή παραγωγής που έστησε ο Cook είναι ένα φαινόμενο στην ιστορία των εταιρειών που πουλάνε προϊόντα.
Το να κάνεις cancel τέτοιους ανθρώπους, έτσι επειδή μπορείς, επειδή ένα site σού δίνει χώρο να σχολιάσεις, δεν είναι πρόβλημα του Cook. Δικό σου πρόβλημα είναι αλλά δεν το καταλαβαίνεις.
|